söndag 9 december 2012

Andra adventstävling: Vinn Lumenes BB-kräm!

I ett förvirrat ögonblick har jag deltagit i en tävling om Lumenes BB-krämsvariant Vitamin C+ BB Cream (50 ml). Förvirringen bestod i att jag redan har krämen i samtliga nyanser från ett pressutskick. Vad gör man då när det dimper ner en extra tub i brevlådan? Jo, man ordnar tävling! 

Vill du vara med och tävla? Lämna en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din e-postadress.
Vinnaren kontaktas via mejl och presenteras i bloggen. Tävlingen är öppen en exakt en vecka från och med nu. Endast boende i Sverige kan delta. Vänner och familj till mig får inte delta.
 

36 kommentarer:

  1. Åh, här vill jag vara med! Den skulle jag gärna testa! Glad advent till dig! (mail: nennens(at)hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart jag vill vara med!


    johannavlundberg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med :)
    fridapaulsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är EXTREMT mycket med och tävlar :D Den här har jag velat testa ända sedan den kom och läst så otroligt många fina recensioner. Jag håller tummarna!
    tove.nordqvist@gmail.com

    Glad andra advent!

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag skulle bli över att få testa denna!

    Ha en underbar andra advent!

    tina[@]famhallberg.se

    SvaraRadera
  6. Den skulle jag gärna testa! ameliehelena@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är verkligen med och tävlar! Har alltid velat prova en BB-kräm. :)

    Min mail:daniela_fagerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Åh så kul med tävling! Är väldigt nyfiken på denna :)

    Min mejl:
    Linda.ramberg@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Är hemskt gärna med och tävlar!
    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill jättegärna vara med och tävla om den här! :)

    email: gronhagen@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med och tävla :)
    sara_1997@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med!

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med och tävla! Är sååå nyfiken på den här! Har bara hört gott om den!
    lotta@tapion.se

    SvaraRadera
  14. Denna BB krämen vill jag jättegärna testa!!

    LadeeDie@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Åh den här vill jag testa!

    tilda.persson1@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Vill också vara med!

    nora.miriam@ hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan! Jag vill jättegärna vara med o tävla:)

    camilla_wandin@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag skulle gärna vara med och tävla om denna BB kräm.

    linda.telje@live.se

    SvaraRadera
  19. Åh skulle jätte gärna få chansen att vinna :)

    johnlemon@hotmail.se

    SvaraRadera
  20. Jag vill också vara med =)

    johannathelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag tar gärna en lott, mavvek ( at ) gmail . com

    SvaraRadera
  22. Åh, jag vill vara med! Lumene är ungefär det enda makeup-märke som passar min hy, så den här vore perfekt.

    Min mail: emma.christina.jonsson@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är jättegärna med och tävlar!
    charlotte_svenss@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Klart jag vill vara med och tävla /Fia
    ninxfia@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med! :) Grattis till bebisen! <3

    SvaraRadera
  26. Jag är med! :)

    mail: emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med och tävla :)
    maja-fransson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Den skulle jag gärna prova! Är med och tävlar :)
    memilla68@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej! jag vill gärna vara med och tävla :)

    /Linn

    SvaraRadera
  30. Den är jag nyfiken på att testa så jag är gärna med och tävlar :) canina_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag har ännu inte provat en ända bb-creme så jag är mycket nyfiken på den här. Är gärna med och tävlar :) sabina.joona@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med! Har bara testat Estée Lauders BB Cream och även om jag gillar den så är den inte hundra för mig. Vore superkul att testa en annan alltså! emmap85@live.se

    SvaraRadera
  33. Så klart är jag med!!
    iris.yao@live.se

    SvaraRadera
  34. Så klart jag är med!! Har alltid velat testa en BB-cream men inte riktigt vågat pga formulan. Nu när man fått chansen så varför inte ta den!
    iris.yao@live.se

    SvaraRadera
  35. Wiie Jag är med och tävlar! =D
    Selina.persson@gmail.com

    SvaraRadera