fredag 21 december 2012

Julig holofredag

Sista holofredagen inför jul vill jag visa rött holo. Oturligt nog är inte fotoljuset alls på min sida (den här gången heller)... Om lyckan vänder uppdaterar jag med solbilder senare! Hits Ares är hursomhelst tjusigt julrött. Det ska bli kul att se om även ni andra tänkt lite juligt till denna veckans holo.

Här har vi fyra små solbilder också!

Länklista kommer som vanligt efterhand som jag hinner. Det är helt och hållet lilleman sm bestämmer nuförtiden. Heja alla er som tar sista rycket på jobbet inför jul i eftermiddag!
Le Lack

26 kommentarer:

  1. Jag är med idag. Även om det inte är mycket holo att tala om :(

    SvaraRadera
  2. Vilket snygg lack!
    Jag är med idag, men eftersom jag jobbar så är inlägget tidsinställt till kl 15 tror jag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag visar upp lite scattered holo också för det var så pinsamt med det förra lacket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med dubbelt upp! Det senare var jättefint!

      Radera
  4. Så vackert! Jag är med och kör också på rött idag =)

    SvaraRadera
  5. Väldigt snyggt! Jag är också med rött holo idag från Jade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vermelho Surreal är en av mina favoriter!

      Radera
  6. Väldigt vackert rött!

    Jag kör också på julholo idag :)

    SvaraRadera
  7. Jag är med denna gång med FNUG-lack i grönt!

    SvaraRadera
  8. Julkollektion i varje fall. ;)

    Väldigt fint det däringa Hits.

    SvaraRadera
  9. Väldigt fint, och juligt! Jag tog ett svart lack idag...

    SvaraRadera
  10. Fint med rött holo! Jag visar också det fast mitt är från Jade...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ditt är ju en av mina favoriter :)

      Radera
  11. Misstänker att det är många röda holos idag. Mitt är rödbetsfärgat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag sugen på rödbetssallad :)

      Radera
  12. Väldigt fint!

    Jag är också med idag :)

    SvaraRadera
  13. Jag var med! Inte hunnit sätta mig framför datorn förrän nu:(

    SvaraRadera
  14. Jag hann knappt heller, därför hittade jag inte dig. Sorry!

    SvaraRadera