söndag 16 december 2012

Adventsnaglar med Lancôme och IsaDora

Jag har härmat Honi lite och lackat med IsaDoras Arctic Treasure från vinterkollektion Northern Lights över rött. Juligt och fint! Det röda lacket är mitt fyndade nagellack från Lancôme, Vernis in Love Madame Tulip som jag visade häromdagen

Uppdatering: Att det är advent betyder ju för sjutton gubbar att det också är söndag, vilket i sin tur betyder i NailArt Sunday hos LeLack. Där vill jag såklart vara med, eftersom det är jultema där också. Klicka in och spana in alla fina konstverk!


Vad har ni på naglarna idag? Juligt eller annat?

12 kommentarer:

  1. Det här var jättefint, verkligen juligt och trevligt! Jag har avskavt rött jadeholo. Skulle målat om i fredags men det har inte blivit av än. Men ikväll måste jag, vill inte gå och jobba så här...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Nja, skavt lack på jobbet är ju ingen hit...

      Radera
  2. det är ju nail art sunday, så jag har en layering med H&Mlack i vitt och silver :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hdae ju inte ens koll på vilken veckodag det var, oj oj

      Radera
  3. Säger som Linda, det är ju NailArt Sunday. Vill hon vara med?;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. klart jag vill! Nu har jag uppdaterat :)

      Radera
  4. Svar
    1. Tack! Jag tackar för inspirationen :)

      Radera