fredag 14 december 2012

Holofredag i ensam solstråle

Här blev det poetiskt värre i rubriken! Dagens holofredag är hastigt ihopslängd, men är å andra sidan dagens på riktigt. 2026 Sand Grey från Depends hologäng är himla användbart och fint tycker jag. Det är såklart betydligt snyggare om man fixar nagelbanden noggrannare, men sådant finns det inte riktigt tid till just nu.

Vad visar ni idag? Jag ska försöka få till en länklista senare. Kommentera gärna, så hittar jag er och ni varandra lättare!

20 kommentarer:

  1. Jättefint, jag hann aldrig lägga vantarna på det där.
    Jag är typ med idag, fast egentligen har jag underkänt mitt bidrag eftersom det inte vill vara holo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det viktigaste är att man är med öht :)

      Radera
  2. Jag hann heller aldrig få tag i Depends holos tyvärr... Idag har jag China Glaze Glistening Snow, inga regnbågar men fin ändå :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glistening Snow är ju inte alls olikt mitt här!

      Radera
  3. Jag gillar verkligen den diskreta färgen på det här. Jag lyckades få sambon att inhandla detta när jag var hemma sjuk =)
    Och jag är med och visar ett annat Depend-lack, numero 2036

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra jobbat av sambon :)

      2036 är min favvo!

      Radera
  4. Åh detta är såå fint! Holo fast diskret :)
    Jag är med, visar Wine Shimmer idag, kanske på gränsen till holo.. Men det innehåller ju hologlitter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, jag gillar det mycket!

      Wine shimmer är verkligen fint!

      Radera
  5. Jag gillar också den här, den är vacker. Och jag är med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Gött, du är en mycket pålitlig holofredagare ;)

      Radera
  6. Har denna men kan inte låta bli att känna att den är lite tråkig. Kanske ändrar mig när jag väl kommer mig för att testa.

    Jag är med idag, om du inte väljer att diska mig för det är verkligen på gränsen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag diskar ingen! Prova, den känns roligare än man tror!

      Radera
  7. Det är en av mina favoriter bland Depends holosar sen i våras! Nude och holo = <3 för min del :D
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Favorit här också :)

      Kul att du är med!

      Radera
  8. Hm... mitt inlägg kom upp så sent igår att jag glömde skriva här att jag bloggat :) Jag visade iaf upp mitt snyggaste holo - Siw från MUS. Underbara bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen brådska, jag hann ändå inte kika in här själv igår. Jag badade bebis och åt choklad istället;)

      Dina Siw-bilder är fantastiska!

      Radera
  9. Så fint! För tredje veckan i rad är jag inte med, men nu har jag iaf förberett för nästa vecka så då lovas bättring:)

    SvaraRadera