söndag 23 december 2012

Fjärde adventstävling med Dove

Dan före doppardan är det dags för den sista adventstävlingen i bloggen. Nu är det Dove som står för vinsten med sin nya lanseringen Colour Care, bestående av schampo, balsam, intensivbalsam och inpackning (testprodukter och fullständig info sitter fast i postgången, så mer info kommer senare).

Hur tävlar man? Lämna en kommentar till detta inlägg där du berättar vilken hårfärg du allra helst skulle vilja ha. Är det dina naturliga färg? Någon annan? Jag färgar inte håret själv (är rödhårig från bärjan), men gillar produkter för färgat hår, eftersom jag inte alls gillar när mitt hår blir solblekt. Nu är jag nyfiken på vad ni tycker om färgen på era hår! Glöm inte att ange din e-postadress.
 
Vinnaren kontaktas via mejl och presenteras i bloggen i mellandagarna. Tävlingen är öppen en exakt en vecka från och med nu. Endast boende i Sverige kan delta. Vänner och familj till mig får inte delta.

22 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha en helt neutral ljust beige färg. Precis på gränsen mellan guld och silver. Den är praktiskt taget omöjlig att få men jag testar minst fyra gånger om året.

    Nu är jag så nära jag tror jag kan komma. Blir det för guldigt ser min hud gris-rosa ut och för silvrigt blir jag nästan orange. Vilka I-landsproblem jag har, haha :)

    Min mail är: johannakkarlsson (a) live.se

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill just nu ha min naturliga hårfärg. Jag har en mellanrun färg med naturligt guldiga skiftningar. Jag gullar den och har sparat ut sen i augusti förra året. Det är tur att mitt hår växer så fort!

    Min mail: nora.miriam @ hotmail.com

    God jul!

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med!
    ...vet knappt ej längre vad min naturliga hårfärg är eftersom jag oftast färgar mörkbrunt, så det är väl min favoritfärg.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/12/30-dec-vinn-produkter-fran-dove.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  4. Naturlig färg är cendré men ha inte sett den sen typ 94:-P
    Just nu har jag shock rött hår men skulle vilja ha ganska mörkt plommon lila hår. Kanske får ta å fixa de till våren :-)

    Mail:
    annakjellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag har kolsvart hår, visst är det fint men jag skulle ibland gärna ha lite omväxling som t.ex röda/mörkbruna slingor. Att mitt hår däremot är tjockt och glansigt är jag dock väldigt tacksam för. Mejl: iris.yao@live.se
    God Jul!!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja ha riktigt rött hår. Har haft det i omgångar tidigare, men tycker det ör jobbigt att underhålla, känns som att det röda sitter kvar dåligt på mig.
    toppenfanny@yahoo.se

    God Jul! =)

    SvaraRadera
  8. Jag vill ha min naturliga färg (mörkbrunt), möjligtvis en halv nyans mörkare. Nu har små grå (eller rättare sagt vita) strån börjat dyka upp då och då vid tinningarna... Hoppas på att dom växer sakta och att deras kompisar inte joinar dom inom det närmsta ;)

    SvaraRadera
  9. Jag var superblond när jag var liten och min naturliga färg numera är nånstans mellan råttfärgat och mellanbrunt. Färgar mig till en mer intensiv mellanbrun färg - delvis för att dölja det grå stråna som början visa sig högst upp i benan. :-)

    tina[@]famhallberg.se

    SvaraRadera
  10. Om jag fick välja, så skulle jag bli blond igen. Kände mig så himla fin i det, men det var inte värt slitaget. Nu, som brunhårig, kan jag spara ut håret igen! Jippi!
    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Min nuvarande färg är typ mörkblond, men jag skulle vilja ha blont hår. Jag skulle vilja slinga mitt hår med ljusa slingor nu på vintern, eftersom jag ändå får naturliga slingor till sommaren. :) God Jul på dig med! :)

    Min mail: daniela_fagerstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag har blont hår, som jag aldrig har färgat eller tonat. Jag gillar den solblekta färgen som kommer fram på sommaren. Men på vintern tycker jag färgen är så tråkig och livlös och skulle vilja slinga ljusare slingor. Annars om jag skulle våga slå på stort nån gång skulle jag vilja färga rött eller brunt :)

    julia_lundquist@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. jag är ljus min stil präglas av att det ska vara praktiskt eller så kan man säga att det har blivit som det blivit -inte så genom tänkt helt enkelt .Önskar kastanjebrunt hår

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  14. Är gärna med och tävlar. Jag brukar färga mitt hår till mörkbrunt, det är lite mörkare än min naturliga hårfärg. Jag skulle tycka det vore roligt att testa att vara väldigt ljus, men det är nog för att jag aldrig har varit det, tror inte jag passar så bra i det.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  15. Mitt hår är blont och har aldrig blivit färgat. Är i vanliga fall ganska förtjust i mitt riktiga hår just på grund av detta - skiftningar och nyanser i färgen beror på sol snarare än kemikalier. Om jag fick drömma fritt skulle jag nog önska mig naturligt rött hår eller Rapunzellångt svart.

    Min mail: emma.christina.jonsson @ gmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag drömmer om röd/oranget hår. Det är så himla fint. Men det är svårt att få till och att behålla det är ju ännu värre. Har typ brunt hår egentligen och det funkar bra med :)

    Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Mitt hår är egentligen brunt, men jag färgar blonda slingor hos frisör, det är den hårfärgen jag trivs bäst i :)
    Min mail: cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med! :)

    - Jag är brunett i grunden, men mitt hår har blivit en bladning av alla olika färger jag har haft i mitt hår. Så när jag har ofärgat hår är det mellanbrunt med lite inslag av rött. Har för tillfället mörkrött och trivs i det, men hade varit snyggare i en rödare färg. Tycker det är riktigt snyggt med rött hår. Annars är mina favorit hårfärger mörkbrunt och svart :).


    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Jag gillar mörkblond med lite guldslingor i. Är från början ljusblond, men efter flera graviditeter blev jag mörkare och nu är jag brunhårig, men mina planer är att bli ljusare och få i guldslingor. Vinner gärna då Dove är ett favoritmärke.

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  20. Denna tävling är jag gärna med i :)
    Jag gillar min hårfärg som jag har nu, Garniers Camomille blond :) Är blond sen jag var liten men med åren mörknar ju håret... Vore kul att få testa detta Dovekit för färgat hår!
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är med såklart;
    Att tävla om något så underbart.
    I att ha rött hår är jag kär.
    Om jag vinner kommer jag se ut så här - http://i45.tinypic.com/28l5s39.jpg
    Alla vill ju bli en vinnare naturligtvis;
    Men hoppas denna dikt hjälper min chans att vinna detta pris.

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag har tonat mitt hår mellanbrunt, och det trivs jag med. Naturligt är det ljusblont, men det passar bättre på sommaren, då jag inte ser så blek ut.


    sofie_singbird@hotmail.com

    SvaraRadera