måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

Här vankas varken årskrönikor eller topplistor, men nyårsnaglar blir det iallafall, både i bloggen och i verkligheten. Manikyren kom på för en liten liten stund sedan, därav bildkvaliteten. Årets nyårslack är alltså, på mig som på många andra (misstänker jag), IsaDoras 750 Polar Nights från vinterkollektion Northern Lights. Visst önskar man av nyårsnatten skulle blir lite mer polarig?

På bilden till höger är pekfingernageln toppad med silverglittret 749 North Star från samma kollektion. 


Vad ska ni hitta på ikväll? Vi insåg omöjligheten i att dra iväg på festligheter (eller ha gäster för den delen), så maken, bebin, tonårsvalpen och jag ska fira alldeles själva med riktigt god mat. Kanske slår jag till på klänning och smink också för att väga upp långkalsongerna, det otvättade håret och fårskinnstossorna. Gott nytt år till er alla!

Uppdatering: Det är ju blå måndag också, där är jag såklart med!

18 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig och din familj! Själv ska jag iväg och fira med personer som vi i princip bara träffar en gång om året, men har alltid lika trevligt varje nyårsafton.

    Vår nyårsnatt ser ut att bli regnig och grå, men det gör mig ingenting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Det låter som ett himla kul firande :)

      Radera
  2. Jag kör samma. Inkl klänning och smink.

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År! Jag och maken ska fira själva hemma, men vi ska göra det festligt ändå. God mat och dryck inklusive snygga kläder. :-9

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år! Snygg manikyr till nyår.
    Man måste inte alltid festa till det vid nyår utan det är ju okej att mysa också.
    Själv ska jag fira nyår med föräldrarna, så det blir mys och god mat bara. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, detsamma till dig! Så mysigt att vara med sina föräldrar!

      Radera
  5. Ett perfekt nyårslack och inte helt olikt det jag själv bar. Polar Nights är bland det bästa IsaDora gjort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blått och silver är liksom den perfekta nyårskombom!

      Radera
  6. Jag och familjen firade in det nya året med ett par av äldsta dotterns vänner och en av mina. Och med massor av skratt. Perfekt helt enkelt. :)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Det låter som ett strålande firande!

      Radera
  7. Gott nytt år, Kerstin! Låter som en rätt mysig nyårsafton, tycker jag. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Vi hade himla mysigt :)

      Radera
  8. Gott nytt år till dig och familjen. Att fira med sina närmaste med god mat och vackra naglar är minsann inte fy skam...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Gott nytt till dig också! Vi hade väldigt mysigt, och det var skönt att se att hunden var så cool :)

      Radera
  9. Saker och ting har ju en tendens till att lugna ner sig när man helt plötsligt inte bestämmer själv över sitt liv längre;) att fira själva kan ju vara ganska upplyftande, få göra och äta precis det man själv vill:)
    God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Ja, det var riktigt mysigt :)

      Radera