fredag 7 december 2012

Decemberholofredag

Veckans holofredag består av en gammal goding som dessutom faktiskt är dagens naglar. Nackdelen med detta är att dagens ljus är obefintligt. Bilderna blev helt enkelt miserabla. Spana in gårdagens julglitter istället, betydligt roligare!

Lacket är Creme de la creme från H&M och har riktigt fina regnbågar egentligen. Bättre bilder finns här! Vad visar ni idag? Jag ska försöka få till en länklista senare. Kommentera gärna, så hittar jag er och ni varandra lättare!
Sminkan
Fru Vesa
Nail Lacquer Love
Sleepy Elin
Beauty by Linda
Våga Vara Vacker
LeLack
My Nailpolish Online
Cactus
Vacker & Underbar
Mrs Data 

Psst! Glöm inte kika in här och tävla om en fin julklapp från IDUN Minerals.

30 kommentarer:

  1. Helt omöjligt att fota just nu om man inte får en solig dag.

    SvaraRadera
  2. Jag visar Glitter Gal Teal Blue.

    Creme de la Creme skaffade jag aldrig och jag ångrar mig faktiskt lite. Det ser fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Teal blue är hur fint som helst! CdlC är nog ett av mina först hololack. Lättillgängligt och bra!

      Radera
  3. I am back och joinar självklart holofredag.. =)

    SvaraRadera
  4. Jag visar Orly Miss Conduct.

    Jag skaffade inte Creme de la Creme. Tråkigt nog, för det ser fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miss Conduct är ett av säsongens finaste :)

      Radera
  5. Jag visar ett grönt lack från Gina Tricot idag :) Känns som jag hellre haft Creme de la Creme på naglarna dock nu när jag sett dina bilder :)

    SvaraRadera
  6. Jag är med med ett lack som en vän frankat ihop!=) http://varavacker.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Jag lyckades rota fram ett bidrag dagen till ära så jag är med:)

    SvaraRadera
  8. Vad fint! Det här lacket har jag missat helt! Jag måste nog gå förbi HM lite oftare :D
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Creme de la Creme är gammalt som gatan, så jag tror inte att det finns kvar, tyvärr.

      Kul att du är med :)

      Radera
  9. En väldigt trevlig varm ton i det.
    Tack vare tidsinställningsfunktionen lyckades jag vara med den här veckan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Tidsinställt är räddningen ibland :)

      Radera
  10. Fint lack! Fast det är ju svårt att fota holo nu. Jag har inte burit nåt holografiskt på ett tag och således inte kunnat vara med, men jag ska försöka skärpa mig till nästa vecka:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fota nu är jättesvårt! Jag ska försöka ladda upp lite tidigare till nästa fredag...

      Radera
  11. Jag var också med. Inte föratt det syntes, men jag försökte i varje fall. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är du hittad! Kul att du också var med, det är ju holotanken som räknas ;)

      Radera
  12. Jag tycker det här ser väldigt fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är väldigt fint i verkligheten!

      Radera