torsdag 20 december 2012

Dagens öga i Missonilila

I helgen firade vi min lillasysters födelsedag med ett hejdundrande kakkalas. Jag hade på mig min lilaglittriga omlottklänning från Lindex Missonisamarbete (omlottkänning är  a och o, både när man är gravid och när man ammar). Den matchade jag med guldnaglar och lilaguldigt smink med skuggor från IsaDoras vinterkollektion. Eftersom både ögon, naglar och klänning var så blingiga körde jag på matt rouge och diskreta läppar.

Eye Shadow Quartets Lynx och Northern Lights (färgprover här!) från IsaDora, Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop, rouget Clementine (färgprov här) från Lily Lolo, min nya Chubby Stick i Oversized Orange från Clinique och Liquid Eyeliner i Ink up Violet från The Body Shop Lily Cole Cruelty Free Make Up.

4 kommentarer:

  1. Urtjusigt! Är din syster lika skönhetsintresserad som du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nja, ibland. Mer minimalistisk än tex du och jag, dock :)

      Radera
  2. Jättesöt sminkning! Och kan tänka mig att klänningen är praktisk:)

    SvaraRadera