onsdag 19 december 2012

Färgprover på Too Faced Glamour-to-Go Spun Sugar Edition

Jag lovade ju att visa färgprover på min nyshoppade paletten Glamour-to-Go Spun Sugar Edition från  Too Faceds julkollektion Limited Edition Winter Holiday Collection, så här kommer de! Vi börjar med ögonskuggorna:

De är härligt krämiga och välpigmenterade. Jag överväger starkt att låta denna paletten stå för mina julsminkningar i år.

Highlighter, bronzer och läppglans. Rysligt svårfotade! Tänk så bra om där funnits ett rouge istället för glosset. Då hade paletten varit hel perfekt. Tummen upp dock för att bronzern inte är för mörk. Hur skulle er helt perfekta kompaktpalett se ut? Färger? Produkter?

4 kommentarer:

  1. Den här ser ju toppen ut men håller med om att det där läppglosset saboterade allt. Känns bara geggigt och i vägen i mitt tycke. Lappglans och dylikt visst, men i tub tack!
    Faast, skuggorna var ju fin. Om jag köper så skulle jag nog smeta bort glosset bara för att slippa störa mig på den.. haha :D
    Kul att se swatchen iaf! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar också på någon sådan drastisk lösning med glosset :)

      Radera