måndag 17 december 2012

Shoppat julklappar till mig själv #2

Utöver lite nya lack har jag belönat mig själv med två godsaker från Too Faced. Det blev paletten Glamour-to-Go Spun Sugar Edition från årets ljuvliga julkollektion Limited Edition Winter Holiday Collection och borsten Petit Pouf Brush.

Förpackningen är sockersöt, som alltid med Too Faced. Paletten är verkligen liten och smidig. Jag borde fotograferat med någon storleksreferens, men det får bli framöver.

Här ser det fina innanmätet; åtta ögonskuggor, en highlighter, ett läppglans och en bronzer. egentligen är jag inte speciellt förtjust i när ett kladdigt läppglans finns mitt i en puderpalett såhär, men jag får väl se till att använda upp det fort, så är problemet löst. Färgprover och sminkningar kommer när jag hinner.

Petit Pouf Brush som jag suktade efter redan i våras visade sig vara ännu mindre än jag trodde (även här borde jag fotograferat med något annat så ni kunde se hur liten), men den verkar mycket bra ändå. En bra portabel rougeborste har jag saknat länge. Kvaliteten är forhoppningsvis lika bra som i min Retracable Kabuki och då blir jag utan tvekan nöjd. 

Har ni slagit till på något från Too Faceds Winter Holiday Collection 2012? Vad blev det?

8 kommentarer:

  1. Åååh vilka härliga klappar till dig själv, är mycket gladvundsjuk. :)
    Glamour to Go-asken är helt ljuvligt söt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den underbar! Nu får jag ng ha köpstopp ett tag :)

      Radera
  2. Mums! Det var en bra present till dig själv! Jag köpte Sweet Indulgences, då jag har så få skuggor och ville bygga upp mitt lager snabbt. Jag är supernöjd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så härligt! Den är så fin :) Jag har så himla mkt skuggor att jag egentligen aldrig kan motivera ett palettköp ordentligt, det måste vara kul att bygga upp!

      Radera
  3. Fin Glamour to go paletten ser ut.=) Själv har jag köpt Sweet Indulgences.

    SvaraRadera