torsdag 20 december 2012

Bästa röda jullacken!

På julen brukar jag lacka och fixa son en galning. Helst nytt lack varje dag, och fina matchningar till olika festkläder. I år räknar jag med tidsbrist till förmån för bebisgos, så nu gäller det att välja noga! Här ser ni några röda favoriter jag velar mellan:
Det lutar lite åt The Spy Who Loved Me, eftersom jag ännu inte hunnit testa det och är nyfiken. Vi får se vad det blir! Vilket röstar ni på? Vad kommer ni själva att ha på klorna i julhelgen?

Psst! Glöm inte tävla om lack och lösnaglar från Depend!

16 kommentarer:

  1. Av dina röstar jag på OPI The spy...

    Nubar Fire Sparke, China glaze Ruby pumps, OPI Vodka&Caviar eller Essie Leading Lady kommer jag att ha på naglarna. Har inte riktigt bestämt än....

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH, Rubby Pumps har ju jag också, den är jättefin!

      Radera
  2. Jag har också en latperiod med lack. Brukar göra massa kul med mina naglar innan jul men jag har bara inte orkat. Och jag har inte ens bebisgos att skylla på...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, ibland orkar man inte, trots att man gärna vill :)

      Radera
  3. Jag åkte till landet idag på eftermiddagen och har så klart glömt packa mitt val för julafton. Den står kvar hemma i Helmer och här sitter jag... Nå, jag fick med mig något rött så jag får väl tänka om eller låna något av mamma som bor i grannhuset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj, aj... Tur att du har lite annat välja mellan :)

      Radera
  4. Det blir nog Orient Express för mig, rött och fint, men inte over the top. Kanske blir det favoriten Ruby Pumps eftersom det är så extremt fint... Bestämmer mig nog på söndag!

    SvaraRadera
  5. Orient Express eller The Spy röstar jag på. Jag är inne på någon av dom två också.

    SvaraRadera
  6. Jag kommer ha Enchanting Red Från Nubar och Zoya Richelle. Röstar nog på Orient Express för dina naglar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade tänkt ta OE på juldagen, men hann aldrig lacka om...

      Radera
  7. Har fixat julnaglarna nyss, det blev guldbling för hela slanten i år: Isadora gold sparkles, toppat med ett ordentligt lager av OPI Bring on the bling. Superglittrigt :)

    SvaraRadera