lördag 1 december 2012

Fyndat hos Clinique och Lancôme

Maken och jag vågade oss ut på en kort premiärtur med bil och vagn och baby igår. Vad gör man inte för en Cliniquegåva? Från Clinique slog jag till på Chubby Stick Intense i Oversized Orange och Quickliner for Eyes Intense i Intense Ivy. Naturligtvis hade jag inget skriande behov av någon av grejerna, men jag har varit sugen på båda sen jag först såg dem! Mitt i alla eftervärkar och nattvakande har jag gjort mig förtjänt av lite shopping.

Här ser ni den fina bonusgåvan som innehåller Superdefense SPF 25, All About Eyes, 7 Day Scrub Rinse-Off Formula, Blushing Blush Powder i Blush Precious Posy (favorit hos mig!), High Impact Mascara, High Impact Lip Colour SPF 15 i Peach Pop. Färgprover på både detta och det shoppade kommer när ljus och tid finns.

Det blev lite impulsshopping också. På Clinique-disken(!) hos Mitti by KicksNova Lund stod en massa fina läppstift och nagellack från Lancôme för bara 49 kr styck. Det var rysligt svårt att inte gå därifrån med hela stället... Mer om dessa fynd senare!

Har ni shoppat något i helgen? Jag väntar på lite smått och gott Beautybay och kompis på USA-resa också, så jag borde nog ha köpstopp snart.

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga fynd! Jag gillar verkligen Lancômes nagellack, superbra att måla med! Jag är på väg ut på shoppingrunda nu så jag får väl återkomma om jag hittade något ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är kanonbra! Hoppas att shoppingrundan gav bra utdelning :)

      Radera
  2. Vilka fina fynd! Jag tyckte att det stod Kerstin på läppstiftet i gåvan, det bara måste passa dig perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ser himla fint ut! Har faktiskt inte hunnit prova än :)

      Radera
  3. Ja du är väl verkligen värd lite shopping! Fina fynd du har gjort!
    Själv har jag inte handlat något. Har spanat in Kicks kalender luckorna 5 och 10. Så om jag kommer iväg till en Kicks då så blir det lite köp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för påminnelsen, jag måste också spana in den kalendern!

      Radera
  4. Flera bra fynd ser du ju ut som :D

    SvaraRadera