måndag 17 december 2012

Sunset

Man kan inte leverera spejsiga ögon varje dag, idag visar jag istället en sminkning jag bar när mina föräldrar hälsade på för ett tag sedan. Sminkningen matchades med långkallingar, amningströja och kofta med lite bröstmjölk på. Det gäller att prioritera.
 
Jag har använt skuggorna Champagne och Sunset ur paletten In the Light Palette från Stila.

Här ser ni vad jag använt utöver Stila-paletten: Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher, mineralfoundation från Sheer Cover rouget All-in-one Cheek Colour i 03 Flushed (färgprover här) och Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop,  Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced, UDPP och High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique

6 kommentarer:

  1. Fint.=) Imponerande bara att orka sminka sig och fota som nybliven mamma tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det gör så mycket för hur pigg man känner sig, tycker jag!

      Radera
  2. Jättefint, själv sitter jag i brun stark sotning på ögonen, gammal säckig tröja och mysbyxor idag. Som sagt, det där med prioriteringar... ska senare ut på stan och jaga julklappar med sambon och då får jag väl ta på något mer presentabelt kan jag tänka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huvudsaken är ju att man har kul, och det har man med smink :)

      Radera