tisdag 18 december 2012

Nytt i OPI Desinger Series

 
Häromdagen berättade jag om lite nyheter från OPI, och nu ska vi ta en titt på två till! Här ser ni de två nya lacken i OPIs Desinger Series, Luxurious (orange) och Indulgence (mörkrött med guldskimmer). Lacken innehåller diamantpulver för "3D effekt och ett fantastiskt djup".  Det vore något att visa på en holofredag, tycker jag!

Bilderna här är direkt ur press-pdf:en. Bilderna som egentligen är avsedda för publicering bytte färg på ett skumt sätt när jag laddade ner dem (beror troligen på allmän inkompetens hos mig...), men här tror jag att färgerna stämmer. 

Lacken ska finnas ute i butik nu och kostar 265 kr. Jag vill gärna ta mig en titt! Vad säger ni, har ni några Desinger Series-lack i era samlingar? Är de värda sitt pris?

8 kommentarer:

  1. 265 kr vet jag att jag definitivt inte skulle lägga på ett lack. Det har jag inte ekonomi för helt enkelt! :D

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte DS lacken VAR värda sitt pris, förr, när de var holografiska. Nu när det är mesglitter eller flecks tycker jag det är hutlösa pengar. Och jag bryr mig faktiskt inte om att det är överblivet diamantdamm från nån annans slipprocess i om det inte syns :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man vill juhelst ha riktig holo! Jag har inte sett dessa nya live, men riktiga regnbågar vill jag ha!

      Radera
  3. Nej, de är absolut inte värda 265:- Men jag har några stycken jag köpt för 7 dollares. Både holo från förr och glitter från nu. Men jag tycker de är lite överreklammerade ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 7! Det låter som ett pris i min smak :)

      Radera
  4. Jag har de där två lacken och de är fantastiskt snygga! *stor kärlek*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste genast spana in dem hos dig!

      Radera