söndag 24 juni 2012

Nailtastics söndagsenkät

En hel vecka senare kommer jag till skott och hakar på Nailtastics söndagsenkät:
Hur länge har du varit en nagelnörd? 
Svårt att svara på! Redan i högstadiet lackade jag om fingrar och tår (!) fler gånger i veckan för att matcha olika outfits. Då kände jag mig dessutom oerhört speciell i svart lack...
Hur många nagellack har du i din samling? 
Vågar inte räkna! Jag håller dock på att organisera om samlingen, så separat inlägg planeras framöver.
Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?
Trots sitt dyra milliliterpris är IsaDora en storfavorit.
Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad?
Några hundralappar, skulle jag tro.
Dyraste lacket/lacken i din samling?
Chanels Pèridot.
Vilka är dina lemmings just nu?
Holo, holo och holo.
Favoritfinish?
Se ovan!
Finish du bara inte klarar av?
Är inte förtjust i tantig pärlemor.
Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?
Handkrämer och den berömda pull-burken från Depend!
Vilket lack pryder dina naglar just nu?

1 kommentar: