onsdag 27 juni 2012

Lila med Lily Cole

Idag gick jag all in med nya skuggorna från The Body Shops senaste satsning Lily Cole Cruelty Free Make Up. I slutändan blev det dock mycket mesigare än jag tänkt. Både eyelinern och skuggorna är dock himla trevliga att jobba med. Jag får ösa på lite mer någon annan dag!

I dagens: mineralfoundation från Lily Lolo,, Shimmer Cubes 24, Pearl Radiance Primer, Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover) också från The Body Shop, Lip & Cheek Dome i Crazy for Coral, Mini Hi-shine Lippgloss i Go Play Liquid Eyeliner i Ink up Violet, Precision Mascara från IsaDora (recension här) och UDPP.

8 kommentarer:

  1. Gud va snyggt! Detta gilla jag skarpt! :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja det är lite kul att man blir uppmärksammad :D Helst av Isadora som är ett favoritmärke..haha :D

    SvaraRadera
  3. Snyggt! VÄLDIGT snyggt! Eyelinern väcker rätt starka Vill Ha känslor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Eyelinern är riktigt fin, klart värd ett köp!

      Radera
  4. Eyelinern är underbar! Läste hos Purity att den var skir, är din det också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag upplevde inte den som skir på ögat, men det var svårt att få till bra swatches på handen. Ska försöka visa inom kort!

      Radera
  5. Vilken superfin eyelinervinge! Inte alls avis på dina kunskaper *ljuger så jag nästan tror mig själv* =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag kör ju samma vingar nästan jämt, så det blir en del övning :)

      Radera