måndag 25 juni 2012

Nyhet: Keune So Pure Curl Enhancer

Curl Enhancer från Keune So Pure är en lätt lockkräm med arganljoa som ska ge definierade spenstiga lockar, både till naturliga och permanentade lockar och vågor. Lockarna ska också bli glansiga, mjuka och få näring. Det låter väl inte så dumt?

Oljan ska masseras in i fuktigt eller torrt hår. Om man vill ha extra volym (behövs inte för mig!) kan men använda hårfön med difuser. Curl Enhancer är fri från parabener och doftar apelsinblom. Jag blir himla sugen på att testa, blir ni?
 
Keune So Pure Curl Enhancer kostar 239 kr för 150 ml.

6 kommentarer:

  1. Jo det låter bra! Jag har också lockigt hår, så sådana här produkter är alltid intressanta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det behövs en det för att hålla styr på lockar!

      Radera
  2. Väldigt fina förpackningar de iaf! Sånt lockar mig... hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mig också! Jag hoppas dock att det inte är en glasflaska, för det tycker jag är lite opraktiskt.

      Radera
  3. Mmm, apelsinblom och fina lockar! Låter som en fullträff! :D

    SvaraRadera