söndag 10 juni 2012

Lila naglar + hänt i veckan


Idag är det småmulet hos mig här i Skåne, men syrénlila passar väl i alla väder? Nummer 12 från LAKA Manicure Express är en trevlig bekantskap. Jag ska nog fundera på en liten beställning från den webshopen snart, lacken är mycket lättmålade och samarbetsvilliga!

I veckan som gått har ni kunnat läsa lite blandad kompott här hos mig. Det har varit: lite konferenssmink, en färgstarkare lila sminkning, nästan lika lila holofredag, recensioner av rengöring och kroppssmör och sist men inte mint finns en tävling som pågår till och med onsdag och en spännande nyhet ur privatlivet att spana in. Hur har er vecka varit?

11 kommentarer:

  1. Jag har de senaste dagarna varit och hjälpt min mamma att ta hand om min sjuka pappa och har därför inte haft tid att vara på nätet alls, lade in lite tidsinställda inlägg innan jag åkte. Läste ditt inlägg nedan nu och jösses vad kul att du ska få bebis! Stort GRATTIS!!! Roligt! Haha, jag köpte precis den Biotherm-duschkrämen på samma erbjudande, ser fram emot att ta fram den, men den väntar på sin tur. Kram och grattis igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :)

      Vad tråkigt att höra om din pappa, sjukdomar är sånt jäkla elände :/ Hoppas att han blir bättre!

      kram!

      Radera
  2. Min vecka har varit ungefär så här: http://mrsdatasliv.blogspot.se/2012/06/dagens-hela-veckan.html

    SvaraRadera
  3. Fin lila färg!

    Min vecka har mest bestått av jobb, inget speciellt mer än svärmors födelsedag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det blir lätt lite för mycket jobb ibland...

      Radera
  4. Grattis till babylyckan :) något sådant spektakulärt har inte hänt mig, men jag är speciellt glad över att ha klickat hem min favorit the balm tinted moisturizer från gracenoir.com till specialerbjudande. Så nu är hela sommarens makeup räddad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Specialerbjudanden är minsann aldrig fel!

      Radera
  5. Stort grattis till babylyckan!

    Vilken härlig lila färg.

    SvaraRadera
  6. Vad fint det är med pastellila - påminner lite om Midsummer Lily från Kicks.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är väldigt lika, jag har båda + en dupe från Depend.

      Radera