måndag 18 juni 2012

Måndagsöga

Mer spännande än såhär blir inte dagens öga denna måndag. Med färgstarka läppar och naglar kände jag mig ändå lite lagom måndagskul.

I dagens: rouget CORALista från Benefit, IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), mineralfoundation från Lily Lolo In the Light Palette från Stila (de tre vänstra skuggorna i nedersta raden och den matta överst till vänster), kajalen Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Damsel från Stila, IsaDora Jelly Kiss i Orange Blossom, UDPP, IsaDora Precision Mascara (recension här) och Instant Lift for Brows från Clinique.

5 kommentarer:

  1. Fint! Paletten såg inte helt fel ut den heller! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är en riktig goding, och Stilas skuggor är grymma!

      Radera
  2. Jättefint, jag gillar verkligen nyansen på kajalen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det gör jag också! Den är perfekt brun utan att vara för röd i tonen.

      Radera
  3. Mycket fint måndagsöga, så där tjusig var inte jag:)

    SvaraRadera