måndag 11 juni 2012

Festligt i blått och teal

Om man ska vara ärlig är detta inte alls just dagen öga, utan ett öga från helgen som gått.  Jag experimenterade lite med två kajaler och min 15-Year Anniversary Palette. Jag målar mig sällan under ögat, men när jag gör det är Inliner Kajal i Blonde från IsaDora ett måste. Den är ett riktigt budgetkap!

I dagens: skuggorna Midnight 15, Evidence och Deep End ur Urban Decays 15-Year Anniversary PaletteL'Oréals Glam Bronze Wild Instinct Powder 003, rouget Preacious Posy från Clinique, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, maskaran Silfr från IDUN Minerals (recension här),  Instant Lift for Brows från Clinique, 24/7 glide-on eye pencil i Flipside från Urban Decay, Inliner Kajal i Blonde från IsaDora och Superfine Liner For Eyes från Clinique i 02 Midnight.


Missa inte nationaldagstävlingen som är öppen lite till!

12 kommentarer:

  1. Det här var verkligen supersnyggt! Älskar övergången från det ljusare till det mörkare, fantastiskt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag skärpte mig och suddade lite mer ordentligt än jag brukar :)

      Radera
  2. Mycket fint! Älskar när man markerar globen lite mer med den mörkaste färgen som du gjort här! Riktigt snyggt! :)

    SvaraRadera
  3. Wow, det här var verkligen party. Ursnyggt!

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt - dina ögon "poppar" verkligen i blått!
    Och stort megagrattis till magen! Eller snarare det som ligger i, förstås!

    SvaraRadera
  5. Du passar så bra i lite färg :)

    SvaraRadera