fredag 1 juni 2012

Holofredag, med bilder och länkar

Holofredag-of-the-week med Depends 2033 Steel Blue. Jag har förberett med schemaläggning och allt, men hann inte lägga upp fler bilder i förväg. Mer bildbombning blir det när jag är lyckligt hemma från konferensen. Berätta gärna om ni är med, så blir det länklista alldeles inom kort. Ha en trevlig fredagskväll så länge!
Uppdatering: Nu är jag hemma, otroligt trött men nöjd med helg. Här kommer länklistan. Så kul att så många är med!

Mrs Data

Vanish Varnish
Clawsinsolor
Vacker & Underbar
Vilda naglar
MyNailpolishOnline
LeLack
Brilliant Nail
Emma
Sminkan
LackyCorner
ElMika

28 kommentarer:

  1. Vilken vacker blå!
    Och så är jag med.

    SvaraRadera
  2. Härlig färg, kanske skulle ha försökt jaga den.. Jag är med på holo denna fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, gör det!

      Kul att du är med :)

      Radera
  3. Snyggt. Har köpt ett gäng Dependholosar och längtar till att få prova. Jag är också med på holofredagen, såklart. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Gött att du hittat dem!

      Kul att du är med :)

      Radera
  4. Fin blå! Har inte köpt någon av Depends hololack...
    Jag är med idag också!

    SvaraRadera
  5. Snygg blå:) själv kör jag på 2030-färgen idag.

    SvaraRadera
  6. Snygg blå färg! Är med idag oxå:-)

    SvaraRadera
  7. Den ser jättefin ut! Jag kanske skulle skaffa den också!
    Jag är också med idag, också med en Depend :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den är väl värd att skaffa :)

      Kul att du är med!

      Radera
  8. Även jag som inte är så förtjust i blått gillar denna:) Själv har jag favoriten idag, grönt holo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Grönt är aldrig fel, ditt var otroligt fint!

      Radera
  9. Det ser superfint ut!
    Jag är också med!

    SvaraRadera
  10. Det ser riktigt fint ut! Jag har Denim Blue...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Den ska jag också testa inom kort!

      Radera
  11. Det här är ett av dom som fick följa med mig hem idag :) Fast på bloggen är det A-England som visas denna holofredagen.

    SvaraRadera
  12. Oj, den ser riktigt snygg ut!

    SvaraRadera
  13. Jättefint, det liknar det gamla Depending-hololacket som gavs ut för ett par år sen, det har jag nånstans i min låda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det ska tydligen vara ännu lite finare, lyllo dig :)

      Radera
  14. Härliga bilder på ett vackert lack!

    SvaraRadera