fredag 29 juni 2012

Färgprover på The Body Shop Lip & Cheek Dome i Crazy for Coral

Här har vi  Lip & Cheek Dome i Crazy for Coral och Pinch me Pink (185 kr), en av nyheterna från The Body Shops senaste satsning Lily Cole Cruelty Free Make Up. Med denna lilla söta färgbubbla kan man få en skir fin färg på (överraskande nog) både kinder och läppar.

Jag vill gärna visa färgen, men det var inte det lättaste! Den är ljus, så på mörkare hy vet jag inte om den syns alls. På kinderna blir den dock riktigt fin, även om jag inte alls lyckas få den att fastna på bild.

Här ser ni några tappra försök att swatcha på underarmen. Finishen är trevlig, den skimrar egentligen inte, men är inte heller helt matt. Gillas!

 Jag brukar fotografera smink innan jag hugger in på det, men var så nyfiken på Lip & Cheek Dome att jag inte hann med. Ovan ser ni en hastig mobilbild på morgonkvisten innan bubblan mötte kinden. Jag tycker att bubblan ser väldigt aptitlig ut, men vill nästan ta ett bett!

Psst! Missa inte dagens holofredag! Hojta till om ni är med!

2 kommentarer:

  1. Gillar färgen men den var väldigt ljus på och läpparna blev inte snyggt så jag håller mig till kinderna med denna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite ljus på läpparna är den allt, men jag är så blek att det funkar helt ok.

      Radera