lördag 2 juni 2012

Påfyllning: Vera by CCS Face Cream

Det är inte bara härliga Turnaround Overnight Radiance Moisturizer från Clinique som är på upphällningen hos mig, även Vera by CCS 24 h Face Cream (recension här!) har tagit slut. När jag skulle köpa ny upptäckte jag till min stora fasa att flera apotek i Malmö (iallafalla alla som jag kollat hos) hade slutat ta in den. Dumt! Det är en himla prisvärd (50 ml 129 kr) och bra kräm som funkar både dag och natt.

Jag hörde av mig till CCS för att försäkra mig om att den inte ska utgå helt, och det ska den inte. Dessutom var CCS scyssta nog att skicka mig en ny flaska. Tack! 

Som en liten bonus skickade de med Vera Lip Conditioner som också är en favorit sedan tidigare. Kanonbra både i handväskan (inte minst på flygningarna i senaste veckan) eller på sängkanten.

Nu tycker jag att vi gör gemensam sak och tjatar in Vera by CCS 24 h Face Cream i apotekens sortiment igen! Av gänget på bilden här har jag testat... eh, allt, och allt höll måttet. Testa om ni inte redan gjort det.

4 kommentarer:

  1. Jag har lyckats hitta just denna serie på ÖoB av alla ställen på hela jorden. Vet inte om det var något tillfälligt men det kan vara värt att spana in :)

    SvaraRadera
  2. Deras promo bild är sååå skön! Dock har jag inte testat en enda produkt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin?! Testa, säger jag, du kommer troligen att bli nöjd :)

      Radera