söndag 3 juni 2012

Dagens öga...

 ... är faktiskt just dagens öga, för ovanlighetens skull. Jag hade korallrosa naglar, läppar och tröja, så för att inte matcha ihjäl mig körde jag neutral ögonmejk. Ur Too Faced-paletten Natural at Night använde jag skuggorna Full Moon, Nightcap och Cocoa Star (översta raden) och ljusa Spotlight längst ner till vänster.

Dagens gunk: bronzern Chocolate Soleil ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) från Too Faced, rouget Bella Bamba från Benefit, skuggpalett, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, Instant Lift for Brows från Clinique, IsaDora Precision Mascara (recension här) och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced. På läpparna hade jag IsaDora Jelly Kiss i Coral Punch.

10 kommentarer:

  1. Jättesnyggt!
    Du får alltid till det så fint!

    SvaraRadera
  2. Superduperfint! Så soft liksom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag försökte sudda lite bättre än vanligt :)

      Radera
  3. Superfint! :) Har knappt burit smink de senaste dagarna, men blir lätt sugen när du visar en neutral perfekt make!

    SvaraRadera
  4. Tack! Neutralt blir man ofta sugen på tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Mycket fint, det är en riktigt bra palett!

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt, rent ut sagt! Det här har du gjort lite extra bra!

    SvaraRadera