tisdag 26 juni 2012

Dagens öga med Lily Cole Cruelty Free Make Up

I morse, vid sexsnåret, högg jag inte på några av nyheterna ur The Body Shops senaste satsning Lily Cole Cruelty Free Make Up. Det gjorde onekligen min morgon bra mycket trevligare! Lite mer utlåtande om produkterna kommer efterhand när jag lyckas pricka in lite bättre fotoljus och har hunnit testa lite mer. Första intrycken här är dock positiva!

I min bas (Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Faced (äntligen recenserad här!)) blandade jag ut Pearl Radiance Primer, på ögonen hade jag skuggorna Tint It Pink och Think Pink ur Shimmer Cubes 24 och på kinderna den lilla fina bubblan Lip & Cheek Dome i Crazy for Coral. Jag använde också Lumenes Touch of Radiance Crystal Bronzer and Highlighter (färgprov), Precision Mascara från IsaDora (recension här), UDPP och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

Imorgon siktar jag på en lila variant med nya TBS-grejerna, vad tror ni om det?

10 kommentarer:

  1. Myket fint! Du passar bra i lite rosa toner!
    Lila låter myket bra, gärna något med eyelinern! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag trivs minsann ganska bra i det! Tror att många passar i rosa, men att få vågar testa.

      Nu är den lila sminkningen på plats :)

      Radera
  2. Superfint, jag blir mer o mer sugen på de skuggorna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Paletten är verkligen riktiga Ninni-färger!

      Radera
  3. Superfint! Visst är produkterna fina! Är mycket förtjust i både paletten och eyeliner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jättefina! Jag testade just eyelinern också, den är ju kanon!

      Radera
  4. Snyggt! Ser så mjukt och fint ut, klär dig bra!
    Ser fram emot att se det lila, speciellt eyelinern.

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint, du är så duktig :)
    Hur mår magen? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :)

      Magen mår bra tack. Jag mår på det hela taget bra för det mesta, utom i vissa hormonattacker. Man trodde kanske inte att man skulle påverkas, men det gör man ;)

      Radera