fredag 8 juni 2012

Holofredag i lavendellila

Hurra för holofredag! Idag firar jag med med Depends 2031 Lavender. Regnbågarna vill inte riktigt visa sig på bilderna, men de är riktigt fina i verkligheten. Klicka upp bilden nedan så ser ni kanske!

Jag är fortfarande överlag nöjd med Depend Holographic, men antalet lager i förhållande till priset svider lite. Här ser ni fyra lager. Man vill ju inte att de dyrbara dropparna ska ta slut. I fortsättningen blir det snarlik färg under för att spara. Hur som helst kommer jag att köpa resterande lack så fort jag hittar dem. Någon som sett dem i Malmö eller Lund?

Är ni med i dagens holofredag? Kommentera, så länkar jag!

34 kommentarer:

  1. Vilken ljuv, fin färg! Synd bara att det kräver så många lager... Tror jag tar efter ditt tips och lackar detta över något annat när det är dags!

    Jag är med idag, både en och två gånger. Mitt andra bidrag kommer upp om en stund :)

    SvaraRadera
  2. Åh, det där var väldigt fint! Är också med på holo-fredag med ett depend-lack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Mycket Depend i dag, men de är ju så fina!

      Radera
  3. Ljuvlig färg! Jag är också med idag!
    Jag köpte mina Depend-holosar i onsdags på Ica Maxi i Malmö(Cypressvägen 4).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Hrm, jag får väl försöka bege mig till ett Maxi så småningom...

      Radera
  4. Väldigt vackert, får nog införskaffa denna också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den är klart värd att ha!

      Radera
  5. De finns även på Ica Maxi nere i Västra Hamnen :)

    SvaraRadera
  6. Söt färg men lite nja...

    Är med btw. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är betydligt bättre i sol.

      Kul att du är med :)

      Radera
  7. Väldigt fin, måste hitta dem här i Norrköping snart.
    Jag är med idag, med Dragon! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Det verkar som att Maxi är det hetste tipset...

      Dragon ser fint ut!

      Radera
  8. Jag håller med om att man oroar sig lite för att det ska ta slut i flaskan. Det räcker nog inte till mer än tio manikyrer. Om ens det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog färgade underkläder som gäller...

      Radera
  9. Så fin! Jag hade turen att ramla över lacken på vårt Kvantum. Fyra stycken fick följa med mig hem och idag bloggar jag Heather Pink, 2028.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vårt Kvantum har inte smink :(

      Heather Pink vill jag också ha!

      Radera
  10. Jag har kollat runt i Malmö men inte hittat, så jag är tacksam för tipsen ovan!

    SvaraRadera
  11. Jag är med för första gången!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men! Jag länkade till fel blogg!! Har precis börjat och provskapade bloggen på både wordpress och blogger för att prova mig fram. Det är wordpress som inlägget ligger på, eftersom det är den jag har fortsatt med!

      Radera
    2. Välkommen till holofredag :)

      Radera
  12. Nu är jag också tillbaka på banan :)

    SvaraRadera
  13. Nu är jag med på banan igen :)

    SvaraRadera
  14. Det ser jättefint ut! Jag gillar Depends holografiska riktigt mycket, men som du säger, flaskorna är små och en del av lacken är ganska skira... Håller på och lägger upp mina bilder Steel Blue så jag är alltså med jag också:)

    SvaraRadera
  15. Jag är med men du hade redan hittat mig:)

    SvaraRadera
  16. Superfint, har två lack hemma som jag haffade åt mig i sthlm och även jag är lite frustrerad över att det är så skirt. Har inte bestämt mig om jag ska köpa fler än heller men detta lack ligger bra till i så fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är nöjd med mina även om de är lite skira. Tror att underkläder blir en bra lösning, för holoeffekten är ju fin även med två lager.

      Radera