fredag 15 juni 2012

Holfredag i havsgrönt

Holofredag igen! Denna veckan firar jag med med Depends 2036 Ocean Green. Hololacket ligger i två lager över tidigare manikyren Lady Luck. Ibland måste man vara lite snabb och praktisk!


Det blir mycket Depend Holographic nu, men vad gör man inte när det kommer12 fina hololack från ett svenskt märke!?


Firar du också holofredag? Kommentera så länkar jag! (Kan inte riktigt lova när den uppdateras, det vankas bla bröllop och kennnelbesök i helgen...)
Honi
Lacky Corner
Vanish Varnish
Cactus
LeLack 
BrilliantNail
ArtNail
BeautybyJenny
Mrs Data
Bland naglar och...
Makeupoholic
Annie's Colors
Lindas Nailorama

Jessica

38 kommentarer:

  1. Oj vilken fin layering, dom har fortfarande ingen info om när Matas får in dessa :( blä!

    Jag är med såklart, här har du länken http://honi.blogg.se/2012/june/notd-a-england-ascalon.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Attans att de är så sega med infon! Kicks har inte heller fått dem än...

      Radera
  2. Vad fint det blev över Lady Luck!

    Jag håller med dig. Det blir mycket Depend dom kommande Holofredagarna, men det är ju så himla kul att dom släppt en sån här kanon bra kollektion som dessutom går att få tag på ganska lätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju att skriva att jag också är med :)

      Radera
    2. Tack! Ja, det är gött med lättillgängligt.

      Kul att du är med :)

      Radera
  3. Verkligen en snygg kombo! Jag är med på holo-fredag med ett chunky holo! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Vilket härligt skimmer ditt lack hade!

      Radera
  4. Två underbara lack i kombo:) im in, by the way'

    SvaraRadera
  5. Kennelbesök?? För egen del?? * nyfiken *

    Har inte varit i Malmö på ett bra tag och har inte kunnat köpa något Depend holo. Har ju inga överhuvudtaget. Får titta på era fina istället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemän! Vi väntar både hundvalp och människovalp :)

      Radera
    2. Dubbla bebisar?! Grattis:)

      Radera
  6. Superfin kombo och Depends 2036 är enastående vacker!

    Jag är med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja, visst är den!

      Kul att du är med!

      Radera
  7. Riktigt snyggt!
    Är med denna gång! ;)

    SvaraRadera
  8. Jag är tillbaka :) idag med Nubar Reclaim

    SvaraRadera
  9. Förlåt, jag glömde, Dependlacket är en sån hit, love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, hi, det är inget måste :) Men tack!

      Och kul med Reclaim, det är så extremt fint!

      Radera
  10. Kennel? Blir det vovve också? :)

    Är med med Saint George.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, förhoppningsvis :)

      Kul att du är med! Förlåt att jag inte länkade från början, jag visste ju egentligen att du var med...

      Radera
  11. Jag har inte känt mig så pepp på depends holosar, men nu börjar jag vacklar. Jag är med!

    SvaraRadera
  12. Snyggt! Och jag är pro genvägar ibland - inget fel med det! Jag hakar också på denna fredag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Genvägar ftw :)

      Kul att du är med!

      Radera
  13. Så sjukt vackert! Min favorit än så länge.

    SvaraRadera
  14. Åh vad fint! Ser fram emot att använda mitt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du har ngt trevligt att vänta :)

      Radera
  15. Vad snyggt!! Jag letar fortfarande efter dessa lacket... =/
    Är också med den här veckan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas du hittar dem snart!

      Kul att du är med :)

      Radera
  16. Jajjemen, jag har också trillat dit på holofredagarna! :-)

    SvaraRadera
  17. Så fint! Lady Luck såg ut att passa riktigt bra under Ocean Green!

    Nu är jag också med, sisådär en dag sen, men likavra det. Lacket bar jag ju under fredagen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, passade perfekt!

      He, he, jag är ju lite sent på det nu med länkar och så, så det är hur lugnt som helst :)

      Radera