tisdag 19 juni 2012

Midsummer Magic


Idag har jag matchat ögonsmink, Lumenes Midsummer Magic, med dagens lack och dagens klänning. Vad tycker ni, är det att gå för långt? Jag kände mig fin, men ändå lite som Cher i Clueless...
Till dagens sminkning anävnde jag bland annat: Lumenes Blueberry Long-Wear Solo Eyeshadow i Midsummer Magic, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), matta skuggan Mist från FACE Stockholm, IsaDora Precision Mascara (recension här), Glosswear SPF 15 från Clinique i färgen Guava Gold och kajalen 24/7 glide-on eye pencil i Electric från Urban Decay.

11 kommentarer:

  1. Äh, jag gillar det! Jag matchar hela tiden trots att de sk experterna säger att man inte ska, jag är nämligen vuxen och då bestämmer man själv, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i! Gött att vara vuxen på, faktiskt :)

      Radera
  2. Jag tycker att det är jättefint! Tycker du passar så grymt bra i blått och det är absolut inget fel att matcha klänning, smink och naglar tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Strålande matchning med naglarna, verkligen färgglatt och fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det behövs extra mkt färg när semestern är långt borta...

      Radera
  4. Jättefint!
    Jag tycker också man ska göra som man vill! Är väl inget fel att matcha?

    SvaraRadera
  5. Åh är din också långt borta? Jag jobbar 4 V till. Känns lite tungt nu när folk börjar få ledigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är typ fyra veckor för mig också, men det är ju just det att så många redan är borta.... Allt går så långsamt!

      Radera
  6. Ja usch, men det är bara att kämpa, innan vi vet ordet av är vi där:) Förresten så gillar jag Cher i Clueless, tycker det var en bra matchning inte en överdriven...

    SvaraRadera