torsdag 21 juni 2012

Marin linje

Igår kände jag för en lite neutralare sminkning. Jag hade röd klänning med vita prickar och vale att matcha med marinblå eyeliner och röda läppar.

Lite extra färg på kinderna fick jag med Lumenes Touch of Radiance Crystal Bronzer and Highlighter (färgprov). Den är både fin och trevlig att jobba med! Här har jag rouge- och higlighterfärgen (finns även i mörkare bronzerfärg), men det fungerar bra om brronzer på mig.

Också i dagens: IsaDora Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne, Color Infaillible All Night Blue från L'Oréal, Beauty Base Red Neutralizer och Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, UDPP, IsaDora Precision Mascara (recension här, kajalen Deep Cobalt från Clinique), Instant Lift for Brows från Clinique, rouget Candy Girl från Lily Lolo och läppbalsam Cherry Care Gloss från Natuvive,.

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Som vanligt blir jag avis på din vinge.
    Jag måste fråga; har du lagt ögonskuggan över pennan? Det ser ut som den perfekta blå färgen.
    Enkelt men ack så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, skuggan ligger med smal pensel över kajalen, just för att få fram exakt den blå färgen =)

      Radera