lördag 30 juni 2012

Havstoner med Lumene Lumenes nya färger av Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow

Som tur var är var jag de som hunnit kommentera mina färgproverLumenes nya färger av Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadows överens om vilka jag skulle ge mig på först. Det blev havsnyanser med mörkblå 26 Blue Sea, turkosa 31 Cloud Sailing och ljusgröna  30 Birch Buds.

Här är hela högen som behövdes i dagens öga. Eftersom skuggorna är krämskuggor kände jag mig krämigt lagd gällande bronzer och rouge också. Lumenes Touch of Radiance Crystal Bronzer and Highlighter (färgprov), Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Sweet Pea från Too Faced, nya skuggorna, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, UDPP, Precision Mascara från IsaDora (recension här), Superfine Liner For Eyes från Clinique i 02 Midnight, 24/7 glide-on eye pencil i Flipside från Urban Decay, limegrön kajal från Max Factor och Inliner Kajal från IsaDora i Blonde.

24 kommentarer:

  1. Superfint! Blir sugen på att köpa ska erkännas.....

    SvaraRadera
  2. Underbart! Roligt att kajalen och skuggan verkligen går typ ton i ton. Trevlig ton haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ett trevligt sammanträffande :)

      Radera
  3. Snyggt! Gillar övergången på det turkos/blå. Häftigt med den gröna till!

    SvaraRadera
  4. Gud vad fint skuggat! Somrig kombination :-)

    SvaraRadera
  5. Det här var skitsnyggt, älskar färgerna och du har fått till jättefina övergångar...

    SvaraRadera
  6. I like, superfint!

    SvaraRadera
  7. Jag håller med de andra, riktigt fint! Älskar de olika pennorna till! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det kändes mycket roligare än bara en färg :)

      Radera
  8. Det där var verkligen finast i världen! Wow vad urfint alltså!

    SvaraRadera