onsdag 13 juni 2012

Dagens läppar: The Body Shop Born Lippy

Mitt ena exemplar av stiften Born Lippy från The Body Shop har varit flitigt använt under våren. Det är skirt, men skönt och lättapplicerat. Doften av granatäpple är inte så påträngande, så den känns okej. Stiftet har tyvärr inget solskydd, så det får troligen ta en paus under sommaren, men annars är det som sagt mycket behagligt.

Färgen är så skir att jag valt att applicera på halva munnen för att ni ska se bättre. Orangerött går alltid hem hos mig, men jag är nyfiken på vad ni tycker!

Missa inte nationaldagstävlingen som är öppen till och med onsdag!

6 kommentarer:

  1. Jag tyckte nyansen var fin! Det ser väldigt lättburet ut men ändå med lite extra färg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, passar när man vill ha ngt på läpparna, men ändå inte.

      Radera
  2. Ja den gav ju inte så mycket färg, men det kan ju vara lagom till vardags när man bara vill ha lite lagom!

    SvaraRadera
  3. Väldigt lagom, det håller jag med om. :p Tycker ändå det ser fint ut.

    SvaraRadera