fredag 29 juni 2012

Holofredag!

Denna holofredaghade jag egentligen utlovat rött, men så blev det inte. Istället ser ni nya favoriten 648 Go Green från IsaDoras Summer Nails 2012 med Sminkans egenblandade holo-överlack över. Inte så dumt, trots att solen inte vill samarbeta kring bilderna.

Hoppas att ni också kör holofredag trots semestertider. Länklista kommer inom kort!

Fler fina holomanikyrer finns att beskåda hos följande bloggerskor:

Sminkan
Emma
Vanish Varnish
Beuty by Jenny 
LeLack
Cactus
Annie's Colors
Nagelbiten
Mrs Data
Lacky Corner
Vacker & Underbar

24 kommentarer:

  1. En himla bra kombination! Jag gillar den gröna färgen och önskar det skulle finnas fler gröna nyanser att välja på i holovärlden.

    SvaraRadera
  2. Verkligen en sommar-grön och fin färg! Jag är med på holo denna fredag :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint, jag är så klart också med, ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  4. Gjorde sig bra med lite holo på:) jag är med.

    SvaraRadera
  5. Det där blev ju riktigt bra! Jag ska vara med, har dock inte kommit mig för ännu.

    SvaraRadera
  6. Grymt snygg kombo!!

    SvaraRadera
  7. Önskar att det fanns ett holo i den färgen, härligt :)
    Jag kör holo hela veckan men jag är med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din holovecka bjuder verkligen på en massa godis (och köpsug...)!

      Radera
  8. Vilken härlig färg. Riktigt grodgrön

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, grodgrön har du rätt i :)

      Radera
  9. Det där blev ju supersnyggt! Holoöverlack är ju verkligen ett bra sätt att göra holo av färger som inte finns som holo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är en fantastisk uppfinning!

      Radera
  10. Läckert! Jag var också ute efter en ärtigt grön holomanikyr som jag visar i min blogg.

    SvaraRadera
  11. Vilken snygg kombo! Jag skulle varit med igår men hann inte, jag har iaf visat vad jag hade på naglarna nu. Vackra Sand Grey från Depend :)

    SvaraRadera
  12. Snygg kombo! Jag är också med :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ska lägga till dig! Förlåt för långsamheten :)

      Radera