tisdag 16 september 2014

Nyhet: Smashbox Photo Finish Foundation Primer Pore Minimizing

Hög tid att hugga in på den stora fina lådan från Kicks! Först ut blir Smashbox Photo Finish Foundation Primer Pore Minimizing, för den är jag allra mest nyfiken på. Denna söta prickiga tub är en ny version av märkets legendariska primer. Jag har endast testat originalet som hastigast, och inte riktig tfastnat, men nu är betydligt mer hoppfull.

Photo Finish Foundation Primer Pore Minimizing (XX kr för 30 ml) lovar perfekt blurrigt matt yta där porerna syns mindre och glansen hålls borta i upp till åtta timmar. Kan bäras ensam eller under smink och den ska stå emot både fukt och svett - precis vad min gravidhy behöver!

Nu är jag nyfiken på era erfarenheter: Har ni testat Photo Finish Foundation Primer Pore Minimizing eller vanliga Photo Finish Foundation Primer? Vad tycker ni?

Smashbox säljs exklusivt på i Kicks Sverige.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Attans, trodde jag skulle hinna få prisuppgiften tidigare idag. Får återkomma om det :)

      Radera