fredag 5 september 2014

Första koreanska!

Ibland är jag lite bekväm när det gäller att våga prova nya märken. Jag har varken vågat mig på eBay eller alla spännande asiatiska grejer. Då är det toppen med bloggvänner som hjälper en på traven. Ninni köpte sig en ny concealer för ett tag sedan, men den visade sig vara för ljus för henne så jag har fått adoptera den. Så snällt! Som en extra trevlig överraskning skickade hon med lite annat spännande i paketet. Ni ser:
  • Tony Moly Cover Pot Concealer i nyansen 01 Light Beige. Den ser väldigt ljus och krämig och bra ut!
  • Pennan är Bare Minerals Marvelous Moxie i kulören Amped. Blir spännande att prova!
  • I kartongen döljer sig något riktigt spännande som jag knappt vet vad det är för något. En dosa från Etude House med All-Day Cream Pact Like 20, en slags fuktgivande krämfinisher som lovar hy som en 20-åring. Om jag förstår instruktionerna rätt ska den kunna appliceras både före och efter smink och ge primereffekt med mindre porer, slätare hy och fukt och sminkfixering. Allt detta i krämform. 
Det ska bli så himla spännande att testa! Har ni erfarenheter av Tony Moly eller Etude House? Berätta gärna!

2 kommentarer: