onsdag 24 september 2014

Grön onsdag med The Body Shop Colour Crush Nails x 3

Idag firar jag  Karins gröna onsdag med inte mindre än tre fina lack frå The Body Shops nya lacksatsning Colour Crush™ Nails. Ni ser Mint Cream, Hemp Over Heels, The Body Shop Green. Jag måste säga att Colour Crush Nails känns otroligt lovande. Här har jag bara ett lager och de täcker ändå. Glansen är enastående och torktiden verkar också bra. Hållbarhet och borttagning kan jag inte riktigt uttala mig om, eftersom det rör sig om en dagsfärsk lackning.

7 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Just nu så sympatiserar jag och en vän med barn och unga som går igenom cytostatikabehandling. Vi har grönt nagellack i 15 veckor.
    Jag måste ju bara köpa något av dessa lack. Som sagt väldigt snygga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det låter som en ambitiös och behjärtansvärd utmaning, klart du måste skaffa några av TBS:s gröna!

      Radera
  2. Snygga lack och fint kombinerat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tyckte också att det blev en bra kombo :)

      Radera
  3. Det ser ju snyggt ut. Måste kolla upp dem-har inget mörkgrönt nagellack =) Och sedan finns ju Crimson Kiss ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det mörkgröna är superfint!

      Ja, du MÅSTE ha Crimson Kiss :)

      Radera