söndag 21 september 2014

NailArt Sunday i medaljfärger

Denna veckan är det fritt tema i NailArt Sunday hos LeLack. Då passar jag på att måla prickar! 


Jag slog till med en höstig metallmanikyr med lack från Depends senaste kollektion Metallic. Lacken jag valt är silvriga  4040 Sonic Silver, stålgrå 4043 Slapping Steel, guldiga 4044 Rock n' Gold och ovanpå bronsiga 4045 Back-beat Bronze. Back-beat Bronze hade suttit på sedan igår. Som ni ser är där en del hack. Jag upplever ofta denna typen av metallic-lack som lite extra känsliga. Snygga, men känsliga!



13 kommentarer:

  1. Snyggt =) Smart sätt att visa upp lacken på =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, nailarts är bra när man vill testa många lack :)

      Radera
  2. Prickar är alltid rätt! Är nyfiken på dom där lacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De verkar riktigt lovande måste jag säga!

      Radera
  3. Sugen på Depends metallickollektion, längesedan jag kände ett behov av deras lack så det är kul:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar finnas mycket fint att hämta där. Jag har den turkosa på tårna nu, och den ser jättefin ut!

      Radera