fredag 19 september 2014

Holofredag med OPI DS Glamour

 
Idag är det holofredag igen, och visst kör vi på ett tag till? Om inte annat så för att jag just klickade hem lite fina flaskor från Edgypolish! Nu till dagens lack som är inget mindre än legendariska OPIs Designer Series Glomour.  


Snälla Emma fångade en flaska till mig utomlands och det är jag så glad för! de är ju inte så lätta att få tag på, de där DS-lacken.

Jag är helt medveten om orimligheten i mängden bilder, men lacket är ju så fint! Inte alls omöjligt att jag inte vill lacka om förrän det vill trilla av av sig självt.


   
   

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tackar, så glad att det blev mitt :)

      Kul att du är med!

      Radera
  2. Otroligt snyggt lack! Perfekt blå färg och så holo på det... mums! Jag är med idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kan inte annat än instämma :)

      Kul att du är med!

      Radera
  3. Glamour är ju sjukt vackert *avundsjuk*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är nästan avundsjuk på mig själv ;)

      Radera
  4. Så berättigat med alla bilderna, det är ju så snyggt, älskar Glamour!

    SvaraRadera
  5. En av mina favoriter! Så glad jag fick tag på den för länge sen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen att lack man gärna vill ha :)

      Radera