måndag 1 september 2014

Blå måndag med medelhavsmatchning

Idag firar jag blå måndag med frestande semesterbilder ur arkivet. Medelhavsblått är så mycket trevligare än regngrått Malmö och jobbvardag!

IsaDora Suger Crush 128 Ocean Crush matchade verkligen havet runt Kreta perfekt!

Jag gillar strukturlack i allmänhet och Ocean Crush i synnerhet. Så fint med skiftningarna i blått, grönt och guld! Man kanske borde gräva i arkivet oftare...

http://skimmerskuggan.blogspot.se/2014/08/tavling-sensommarlyx-fran-body-shop.html
Glöm inte vara med i tisdagstävlingen med finfina vinster från The Body Shop, pågår till och med på tisdag (imorgon, alltså)!

12 kommentarer:

  1. Åh, nu blev jag resesugen igen. Fint lack o fina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hehe, jag blev minsann ressugen själv också ;)

      Radera
  2. Åh! Jag vill också utomlands! Och då ska ju helt klart ocean crush inhandlas innan dess...

    SvaraRadera
  3. Fint :)
    Jag gillar att struktur lack är så smidiga på något vis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det blir liksom alltid bra :)

      Radera
  4. Åh wow så snyggt! Matchade verkligen havet!

    SvaraRadera