onsdag 3 september 2014

IsaDora Hydralight Waterbased Matte Make-up

IsaDoras  Hydralight Waterbased Matte Make-up är, som namnet antyder en vattenbaserad oljefri foundation. Den ska kännas superlätt på huden och ge skir naturlig täckning. Jag är ingen storkonsument av flytande foundation, men denna verkar faktiskt riktigt intressant! Den lovar även matt resultat, och det kan jag behöva med min "nya" fetare gravidhy. 

Hydralight Waterbased Matte Make-up är tänkt att passa alla hudtyper då den också lovar att bibehålla fukten i huden hela dagen. Den har SPF 8 och är oparfymerad och kliniskt testad. Plus i kanten för pumpflaska!!

Hydralight Waterbased Matte Make-up är egentligen ingen nyhet i sig, det är däremot de två nyanserna Medium Beige och Fair Beige. Man har valt att komplettera så att det nu finns sex nyanser istället för fyra. De båda nya kulörerna ser ni swatchade på min handrygg här. Jag ämnar testa Fair Beige och återkommer sedan med omdöme. Har ni testat IsaDora Hydralight Waterbased Matte Make-up? Vad tyckte ni?

Hydralight Waterbased Matte Make-upkostar 149 kr och finns ute nu.

4 kommentarer:

  1. Dessa brukar aldrig komma i tillräckligt ljusa för min hud :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ljusa här er väldigt ljus ut, kanske t o m för ljus för mig nu faktiskt... Du får spana in i butik!

      Radera
  2. Har helt missat att denna fanns innan, trodde den var ny. Testade den i söndags och den kändes ganska bra, ska testa den på jobbet också...

    SvaraRadera