onsdag 3 september 2014

Favorit i repris: OPI AmazON... AmazOFF


Jag jobbar väldigt ambivalent just nu. Samtadigt som jag är nyfiken och sugen på allt höstnytt finns det en massa sommarlack (och -smink och -kläder) som jag gärna vill hinna med ett varv till. Det är ju fortfarande varmt och skönt. Jag tror att jag varit den enda barbenta på jobbet i veckan, men det är ju för sjutton 20 grader på dagarna! 


Nog pratat och till lacket: Jag firar Karins gröna onsdag med skönheten AmazON... AmazOFF från OPIs vårkollektion 2014 Brazil. Lättlackat och snyggt, tycker jag. Har ni sett det extremt finmalda skimret? Jag gillar!

Missa som sagt inte att kika på fler gröna fingrar hos Karin!




16 kommentarer:

  1. Finfin nyans. Ja, är det höst eller ej?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Svårt att veta, jag är barbent idag också :)

      Radera
  2. Har fortfarande inte införskaffat mig denna skönheten trots att jag haft den på min önskelista sen strax innan den släpptes. Tack för påminnelsen, den är fortfarande lika fin och passar året om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör den det? En riktigt all round-färg!

      Radera
  3. Haha, själv hade jag halsduk igår:D frös på tåget i tisdags så ville inte frysa igår. Idag är jag dock halsdukslös:) förstår precis hur du känner beträffande detta, man vill ju hålla kvar sommaren men samtidigt är ju höstens kollektioner spännande...

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det, samma färg som på min bil :-)

    SvaraRadera
  5. Fint :) Har detta, otestat än så länge,

    SvaraRadera
  6. Håller med dig om att en vill ta vara på sommaren! Och fint lack!

    SvaraRadera