tisdag 23 september 2014

Färgprover på IsaDora Eye Shadow Quartet 96 Coffe & Poetry och 95 Pink Pashmina

Jag trodde att jag visat er paletterna ur från IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry för långe sedan, men det hade jag tydligen inte. Bäst att vi tar dem genast, för snart är väl nästa kollektion påväg ut. Tillåt mig presentera Eye Shadow Quartet (129kr) i varma 96 Coffe & Poetry med guld, kastanj och rostbrunt och 95 Pink Pashmina i rosalila toner!


96 Coffe & Poetry är väldigt användbar med tre vackra höstlövstoner och en highlighter. Här ser ni en sminkning med alla fyra skuggorna på, och här en snällare guldvariant.

Rosalila 95 Pink Pashmina har mer ljust än mörkt i sig. Jag gillar den också, även om den varmare färgskalan känns mer hemtam för mig. Här kan ni se en sminkning jag gjort med Pink Pashmina.

Här hittar ni fler färgprover från IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry:

4 kommentarer:

  1. Jag tycker också att den varma paletten är finare. Fick dock bara den kalla och känner mig lite sval inför IsaDoras kvartetter så det blir inget köp av den andra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, men den kalla var väldigt fin på dig!

      Radera
  2. Tycker båda är sjukt snygga, brukar föredra lila men skulle helt klart vilja ha båda. Alltid så mycket fina färger på hösten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, höstkollektioner brukar vara snyggare än vårkollektioner tycker jag. Att ha båda dessa paletter samtidigt är inte dumt. för de är fina även tillsammans.

      Radera