torsdag 27 februari 2014

Vårens nagellack från KICKS

Kicks bjuder på knalligt blandat med pastell våren 2014. Ja, tack, säger jag, särskilt till de knalliga kulörerna. Översta raden från vänster ser ni: Electric Sky, Beach Sunset, Waterfalls, Sand Pebbles, Cloudy Mist och Raindrops

Det verkar vara övervägande kräm, men också en del skimmer bland Nail Lacquer (69 kr). Kicks brukar vara bra på Chanel-dupes och visst ser Raindrops ut att vara en sådan? Själv är jag allra mest sugen på Waterfalls.

Här ser ni minilacken som kostar 39 kr styck. Sorry för kassa bildkvalitet, jag hade för bråttom för att ladda ner ordentligt. De fina färgerna är: Flirty Skirt, Greek Mosaik, Love Affair, Tea Rose, Mint Tint, Flower Girl, Mango Milkshake och Water Lover. Water Lover, Tea Rose och Mango Milkshake lockar mig mest! Vilka färger är ni sugna på?

8 kommentarer:

  1. Kul! Många fina färger! Synd att deras nätbutik är så seg och svår att beställa ifrån, men de här färgerna kanske gör att jag testar igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Jag tycker att nätbutiken brukar funka bra, förutom att de är lite sena med nyheter. Trist om du har långt till butik!

      Radera
  2. Waterfalls är den som lockar mig också. Stått och hållit i den ett par gånger men ställt tillbaka den varje gång. Får se om jag fortsätter ha stark karaktär eller inte;)

    SvaraRadera
  3. Waterfalls och Water Lover ser väldigt lovande ut :)

    SvaraRadera
  4. Jag blir småsugen på mint tint eller greek mosaic.

    SvaraRadera