måndag 24 februari 2014

Blå måndag med Denim Blue

Även denna vecka fuskar jag i blå måndag och visar smink istället för naglar. Det är på tok för lite blått och grönt i vårens lackkollektioner. Till ögonen, däremot, finns det mycket blått att hämta. Dessutom är jag inne i en blå period när det gäller smink.

Nog babblat, här ser ni IsaDoras Twist-Up Eye Gloss 09 Denim Blue (färgprover). Så fin och metallisk, attans synd att den inte sitter på plats mer än fem minuter...

I dagens: nuvarande favoritrouget IsaDora Twist-Up Blush & Go i 82 Coral Island (färgprov), IsaDorasTwist-Up Eye Gloss och 02 Champagne Cocktail 09 Denim Blue. IsaDoras Build-up Extra Volume Mascara (recension här) och nya primern IsaDora Eye Primer.

Psst! Missa inte att spana in årets vårkollektion Arty Pastel från Sephoras. Pasteller, palett, fina rouge och flera sorter nagellack.

16 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Synd att det inte håller bättre :/

    SvaraRadera
  2. Jättefina färger! Men dom sitter väl med primer? Eller ska man glömma dom helt..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag får dem inte till att sitta särskilt bra ens med UDPP...

      Radera
  3. Snyggt! Färgen ser jätte härlig ut

    SvaraRadera
  4. Den ser toppen ut på di! Men så dålig hållbarhet? Inte bra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag får inte till det :) Har du några att experimentera med?

      Radera
  5. Får mig att tänka på pärlhyasinter

    SvaraRadera
  6. Åh blått är så fint, jag måste bli bättre på att använda blått!
    Fixera med en liknande skugga över så sitter det kanske längre? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ingen dum idé, det kanske kan vara värt ett försök :)

      Radera
  7. Suveränt fin nyans! Tror det är svårt att få sånna pennor att sitta bara...

    SvaraRadera
  8. Så snyggt! Snygg eyeliner också!
    Nu blev jag sugen på blått, jag är annars inne i en grön period.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Grönt är ju inte heller fel :)

      Radera