torsdag 13 februari 2014

Nyhet: IsaDora Eye Primer

Eminenta ansiktsprimern UnderCover Face Primer från IsaDoras har äntligen fått en lillasyster med ögonlocken som användningsområde. IsaDora Eye Primer ska hålla ögonskuggan på plats, men kan också användas själv för att neutralisera röda ögonlock och dölja blodkärl. Primern lovar:
  • att få alla ögonskuggor att sitta längre.
  • ett jämnt resultat, den förhindrar att ögonskuggor lägger sig i veck.
  • "soft focus effect", den slätar ut och döljer visuellt fina linjer.
  • hudvård som en ögonkräm med aktiva ingredienser.
  • ett naturligt och sammetslent resultat med tunn konsistens.
Bland ingredienserna finns hyaluronsyra och solrosfröolja som ger långvarig fukt och verkar mjukgörande, ekbarks- och quercetinetrakt som reducerar finalinjer och förbättrar hudstruktur och elasticitet, antioxidanten vitamin E och botaniskt utvunnen squalane som förhindrar uttorkning.

IsaDora Eye Primer finns i butik direkt och kostar 99 kr för 7 ml. Jag har stora förhoppningar på denna! Ansiktsprimern är ett riktigt budgetkap och jag hoppas så att även Eye Primer håller vad den lovar. Ögonprimer+tub+lättillgänglig är ju rena drömmen!

9 kommentarer:

  1. Spännande, letar efter en bra sådan :)

    SvaraRadera
  2. Denna är jag väldigt nyfiken på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! Ska testa den på alla tänkbara vis!

      Radera
  3. Måste testa!!
    använder just nu Lumenes o tycker den funkar fin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lumenes är bra tycker jag, den bästa om man bortser från UDPP!

      Radera
  4. Jag gillar inte alls ansiktsprimern, men fick eye primern idag och jag ser verkligen fram emot att testa den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du gillar denna bättre! Jag har svårt att hitta ansiktsprimers som jag trivs med, men IsaDoras och Cliniques passar mig perfekt.

      Radera