tisdag 25 februari 2014

Önskeplalett #20: The Balm How 'Bout Them Apples?

Nu dammar jag av den gamla kategorin önskepaletter, dock inte med en ögonskuggspalett, utan med en rougedito. Jag har nästan ingen erfarenhet av The Balm, men det skulle jag gärna vilja ändra på. Snarast. Krämrougepaletten How 'Bout Them Apples? är alldeles galet fin, eller hur?!

På märkets egen hemsida kostar den 32 dollar (jag har inte ens hunnit kolla om de skickar till Sverige). Nu återstår alltså att kolla var man får tag på denna godbit enklast och billigast. Vi kan väl tipsa varandra i kommentarsfältet!

8 kommentarer:

  1. Om de tog bort de där fåniga cowboykillarna så skulle jag gilla paletten mer...

    SvaraRadera
  2. läckra färger, aldrig sett denna tidigare :)

    SvaraRadera
  3. Men åh! Jag älskar the Balm men denna har helt undgått mig, den är nog rätt ny. Synd att det inte är puderrouge. De skickar internationellt men frakten är dyr, fast undrar om den inte är gratis över 100 dollar. Hur som helst, jag har beställt från dem en gång när de hade rea. Tog drygt en månad och jag åkte på extra avgifter så jag skulle inte rekommendera att du beställer från dem. Kolla in Feelunique eller beautybridge om ett tag istället, de tar in det mesta. Har iofs aldrig beställt från beautybridge men däremot flera gånger från Feelunique som ju dessutom är inom EU, beautybridge är amerikanskt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller sett den förr. Tycker också att det är lite synd att det inte är puderrouge.

      Åh vad bra att du testkört hemsidan! Jag letade runt lite snabbt i UK-webshoppar (på jobbet, hrm...) men såg den ingenstans. Vi får hålla ögonen öppna!

      Radera