söndag 9 februari 2014

Tio tomma #10

Nu är det dags för en tio tomma i väntan på att jag ska sortera nyheter och bilder på helgens festsmink. Denna vecka vankas det inte bara tömda förpackningar, utan även sådant som åkt ut på grund av ålder:
  • Två gel-eyelinerar från e.l.f, helt okej och prisvärda, men nu har de torkat ihop helt.
  • En gammal från Lumene. Den var bra, men nu finns det nya varianter att testa.
  • En till flytande concealer, Airbrush Concealer från Clinique. Också bra. Om jag inte minns fel har jag en ny på lager.
  • Ytterligare en concealer, Eco Concealer från Oliva by CCS . Ett bra budgetconcealer! Som ni ser har jag rensat concealerlådan...
  • Ständiga favoriten Clinique Clarifying Lotion 1 (recension finns här!).
  • Spa Fit Firming & Toning Gel Cream Massager från The Body Shop. Jag vill så gärna gilla denna, men vi kom inte överens. Doften är underbar, men jag hade velat ha skrubbkorn i. Min tub är inte heller slut, jag gav upp när massagekorken som produkten ska ut igenom hela tiden kläggade igen. 
  • 2 in 1 Blemish Treating Moisturiser  från ACO Spotless. Ersättare redan i bruk.
  • Härliga handkrämen Almond Hand & Nail Cream från The Body Shop.
  • IsaDoras Second Nail jag har redan en ny på gång! 

4 kommentarer:

  1. Alltid kul med sådant här inlägg! Elf gel linern har jag själv, blev glad när jag hittade märket på Ica Maxi. Clinique concealern har jag varit nyfiken på länge. Måste snart köpa ny, får se vad det blir! Hade glömt att Oliva hade en, undras om den finns kvar i sortimentet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, på Maxi, det var värst!

      Om Olivas finns kvar är den ett ritkigt budgetfynd!

      Radera
  2. Oj, ja där var det rensat. : )

    SvaraRadera