fredag 14 februari 2014

Depend Rough Sweet

En ny strukturkollektion från Depend med kompletterande glitterbaslack (39 kr) har landat hos mig. Strukturlacken går under namnet Rough Sweet (39 kr) och består av karamelliga pasteller.

Färgerna heter: 2091 Sweet Fudge, 2092 Sweet Caramel, 2093 Sweet Sugar, 2093 Sweet Sour, 2095 Sweet Bubble, 2096 Sweet Polka, 2097 Sweet Jelly, 2098 Sweet Mint, 2099 Sweet Lollipop, 2100 Sweet Candy, 2101 Sweet Treat och 2102 Sweet Tooth.

Här ser ni flaskor med nummer. Jag är mest lockad av Sweet Fudge, Sweet Jelly, Sweet Mint och Sweet Polka.Vilka är ni nyfikna på?


10 kommentarer:

  1. Jag tycker det är jättekul att Depend släpper nya strukturlack! Vet att hälften av dem är på väg till mig och jag ser fram emot att testa dem. Strukturskittle!!!

    SvaraRadera
  2. Måste man välja? ;-) De ser ju så härliga ut allihopa!

    SvaraRadera
  3. Dom ser fina ut! Man får väl skaffa ett par stycken i alla fall...

    SvaraRadera
  4. Fina! Fastnade för de rosa-lila nyanserna :)

    SvaraRadera
  5. Kan nog bli riktigt snygga framåt våren med lite lätt brunbrända händer.

    SvaraRadera