onsdag 12 februari 2014

Grön onsdag med Ciaté Sweat Pea

Jag lovade ju att ge mig på a Ciaté Dolls House Collection Spring 2014 igen, och nu har jag hunnit göra det. Intrycket är bättre denna gången. Den silkiga ytan är rikkigt fin, även om det fortfarande blir lite för ojämnt för min smak trots att jag varit supernoggrann med baslack och allt.

Vad tycker ni nu om Sweat Pea? Jag gillade lacket bättre nu, kände mig riktigt fin. Dessutom kan jag ju vara med på gröna onsdag, och det är ju alltid kul!
 
Här kan ni ser alla fem Dolls House-lacken på!

4 kommentarer:

  1. Det ser bättre ut nu, men jag känner mig inte jätteupphetsad. Lite för blekt tror jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hela kollektionen är i riktiga glasspasteller.

      Radera
  2. Gulligt, men inte riktigt min sorts färger =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hamnar i pastellperioder ibland på våren, men annars dras jag också mest till starkar nyanser :)

      Radera