onsdag 19 februari 2014

OPI Muppets Most Wanted Soft Shades 2014

Nytt från OPI igen! Kollektionen Muppets Most Wanted är 2014 års Soft Shades-kollektion (i butik vecka 14). Jag är riktigt sugen på flera av lacken, framför allt det tjusiga mörkblå Miss Piggy's Big Number som är lite ovanligt just för en Soft Shadeskollektion.

På översta raden ser ni: Miss Piggy's Big Number, Muppets World Tour, Chillin' Like a Villain och Int'l Crime Caper. Nedre raden: Gaining Mole-Mentum, Kermit Me To Speak, Let's Do Anything We Want och I Love Applause.

Jag märker att jag är snabbt påverkningsbar, för jag blir plötsligt sugen på skira kulörer som Chillin' Like a Villain och I Love Applause trots att jag annars mest gillar färgglatt. Det måste vara vårpastell-suget som slår till!

Glitterlacken lockar förstås också, särskilt Gaining Mole-Mentum och Let's Do Anything We Want. Även Kermit Me To Speak ser fint ut. Ja, ni hör ju, inte lätt för plånboken detta. Hur ser det ut för er? Vilka Muppets Most Wanted-lack står på er önskelista?

4 kommentarer:

  1. Men nu vill jag inte ha fler kollektioner, hur ska jag hinna testa alla? Kermit Me To Speak och glitterlacken verkar särskilt intressanta!

    SvaraRadera
  2. Miss Piggy är jättefin, den hade jag för ett tag sedan, men I Love Applause var väldigt skir och inte särskilt smickrande faktiskt. Let's Do Anything We Want är också snyggare än man tror, även om man som jag inte är så förtjust i rosa. Jag tycker det här är en riktigt trevlig kollektion!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu måste jag genast in till dig och spana :)

      Radera