söndag 23 februari 2014

OPI Spotlight on Glitter

Lagom till påsk (vecka 16) dyker det upp ännu fler fina nyheter från OPI. Perfekt att stoppa i påskägget! Kollektionen heter Spotlight on Glitter och består av sex stycken lack med olika sorters glitter i klara baser.

På överst raden ser ni You Pink to Much, Rose of Light och I Reached My Gold, nedre raden Desperately Seeking Seequins, Blusg Hour och Chasing Rainbows. 

Även pressutskicket ger bra påskäggsinpiration tycker jag. Kul att gå på skattjakt bland glittret!

 Lite flaskporr på det!

Jag är himla pepp på att kasta mig över Spotlight on Glitter och testa igenom. Snart i dagens naglar nära dig! Hojta gärna till om ni har förslag på skojiga kombinationer. Vad tycker ni om Spotlight on Glitter?

Spotlight on Glitter-lacken kommer att finnas i nätbutiker, salonger och på parfymerier. Kostar 150 pix, som vanligt.

4 kommentarer:

  1. Tycker de är fina allihop chasing rainbows gick sönder i frakten för mig tyvärr :( Jag tror jag har tre likadana lack sedan innan dock.. Lite tråkigt

    SvaraRadera
  2. Sicken söt box :) Härliga juveler

    SvaraRadera